ponedeljek, 6. oktober 2008

Puštr, trd vrat in ljubezen ..


Včeraj pozno sem odšla v posteljo. Sama. Kljub anatomskemu obilkovanemu puštru, kot mu jaz pravim po domače, sem noč prebila mučno. Obračanje sem pa tja, rinjenje puštra po vsej širini in dolžini moje (pre)velike postelje.. Po vsem tem času muk in težav, so se mi napele vratne mišice, vse me je motilo, vse je blo odveč, za znoret! Jz pa bi samo rada spala! Kar je zanimivo pri vsem tem pa je to, da se mi take težave ne pojavijo kadar spim v dvoje .. Takrat ljubi moji, pa lahko ležim na kupu cementa z glavo v zraku pa ne čutim nobene potrebe po obračanju, napetih mišic in bolečin v vratu, ne rabim niti puštra! Takrat imam ob sebi "anatomsko oblikovanega" partnerja po moji meri in problemi izginejo takoj, ko se začutiva.
Lahko mirno sanjam naprej in dan začnem spočita, brez trdega ..vratu seveda!

2 komentarja:

Ez pravi ...

HEheHE!! Začetek dneva brez trdega... objema seveda:-)!! Pomoje bi bil to eden izmed bolj branih postov, če bi imel naslov kot si ga vsak človk predstavlja...

corPulse pravi ...

Domišljija nima mej ..;)