sreda, 1. oktober 2008

No music, no life ..


Pravkar se je odvrtela pesem iz filma Top gun (Take my breath away) ki mi dejansko jemlje dih, ko jo zaslišim. Mogoče zaradi same vsebine filma, ki si ga nameravam po toliko letih ponovno pogledat, ali pa vsebine sporočila, ki ga prinaša pesem. Res je dober komad! Priporočam oboje! Čeprav sem otrok 80-h se včasih sprašujem kje so tisti časi, ko se je ustvarjala takoimenovana dobra glasba. Nekaterim je vseeno kaj poslušajo, meni pač ne, že zaradi tega, ker sama včasih poprimem za kitaro. Sem praktično laik na tem področju, ampak za svojo dušo špilam kar OK. Za občinstvo pa zaenkrat še ni prostora, vendar želja ostaja. Naj povem še,da sem se prav letos navdušila nad angleškim rock-om, ki mi paša ob vsaki priložnosti in kadar sedem za volan (to počnem zelo rada) si tako vedno prižgem radio .. ponavadi kar hitro vtaknem kakšen tak cd vanj, ker če ne je na sporedu pesem, ki se v tistem tednu odvrti najmanj 30x, kar meni osebno sili na bruhanje. In potem mi še dolgo odmeva..umbrella, ella, ella, ella, ella .....ajoj!? Zakaj bi se mučil, če lahko izbiraš, ali ne?
Glasba je nemo govorjenje človekovih misli.. pomirja, oživlja in spodbuja.
Zadosten razlog, da si zavrtiš komad in ob tem glasno prepevaš, avto pa je več kot primeren studio za izvajanje le teh aktivnosti.:)

Na slišanje!

2 komentarja:

Janine - blog moderator pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Janine - blog moderator pravi ...

ella, ella, ella - LOL!!! Pokam!!!