nedelja, 26. oktober 2008

Kje so tiste stezice..

ki smo jih hodili, ko smo bli še v pleničke zaviti in to ne v moderne fešn Pampers. Tud vsak ni mel bajka kakršnga starši danes kupujejo svojim otrokom, da se že v mladostnih letih lahko postavljajo, fantje na en način, punce na drug način. Zadnjič se sprehajam po Ljubljani pa srečam dva osnovnošolčka (nista imela več kot 10 let) in ujemem ta pogovor: "Ej, kam pa greš zdaj? Domov grem, igrat na komp!! O hudoo, blagor tebi!!!(reče drugi)" Jzt za "komp" pr teh letih še slišala nism! Da ne govorim o oblačenju..pa vseen bom;). Porkaduš, še mam shranjeno fotko k so me slikal u ne vem katerem razredu, lepo s polikanim puloverjem pa belim metuljčkom spredaj, vse obleke so ble poverbane od mojih bratrancev, sestričn, iz roda v rod je šlo.:) Vsekakor mi je bil tak način življenja bolj všeč. Danes je pa tko, punčka je v petem razredu, oblači se kot srednješolka, cune ma iz benettona (itakkk!), obnaša se pa kukr da jih ma 20. Opazila sem tudi to modernizacijo, kako vsakega otroka vozijo od vrat do vrat, plus nošenje prtljage, ki vključuje enega izmed staršev, da otrok slučajno ne doživi bremena. Ma ne ne, moja generacija res ni bla taka in sem vesela da ni blo tko. Se mi ne zdi zdravo.

Ni komentarjev: