četrtek, 9. oktober 2008

Ženska in šport ..


Ni mi všeč podoba suhice in prav tako podoba pretiranih suhcev, ki jih je sama kost in koža, pa čeprav sama sem prav to. S poudarkom, da imam nekaj tako imenovanih "ženskih mišic":),  sem pač tako grajena, športno in posledično nagnjena k raznim športnim aktivnostim, vendar ne teku, ta mi res ne paše, sem nekako bolj krojena za športe, ki imajo sedlo in to ne konjsko! Konjem ne zaupam.. Pa tudi tenis je prav fletna igra, se pa bojim, da bi preveč loparjev v nič dala, ker je to šport, kjer zrelost prinese točko..Razmišljam da kickbox mogoče tudi ni slaba zadeva (bližnji sicer niso navdušeni nad to "famozno idejo"), ampak jz morm na ogled..Rada bi se naučila tud plesat, pa še nimam ta pravih plesenih "čeveljcev"..
Hja leta pa tečejo ne..khm..tek mi res ni všeč. Gremo raj pognat motor!:)

Ni komentarjev: